Tuesday, January 5, 2010

Kakak Pergi Sekolah

January 2010 ni kakak start sekolah la.. tadika baru...PASTI....
mula-mula abah n mak dia yg ketaq lebih. si kakak cool ja.. tak dak pa pun..

malam sebelum p sekolah, tengah try tudung nak p sekolah..

awai2 dah tunggu dalam kereta. . tak sabaq sangat nak kesekolah

dalam kelas.. dah jumpa kawan nama najwa katanya

TEngah bosan... tak dak apa2 nak dibelajar.. makmlum la baru lagi... besok baru blajaq.

Final Piala Emas Raja-Raja 2009


19 Dis tahun lepas aku p tengok Final Piala Emas Raja-Raja 2009.. PERLIS menang.....huhuhu..
nak p tgk sangat tu bukan apa.. kawan-yang main...
game best la gak.. tapi kedah malam tu memang tak cun langsung main.. sebab penonton banyak sangat kott.... asyik masyuk celah kankang jaaa.... tak pa next time bagi perlis menang lagi!
hauhauhuaa...
nampak tu! 2-0
apa ni gaduh2 abah? nak main bola ka nak beperang ni?

terok la depa ni main bola pun leh gaduh2.... hehehhehe nak lawan main paintball laaa


lu pikir la sendiri..

Friday, January 1, 2010

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...